Συνεχίζει ακάθεκτη η ΠΑΕ Παναιτωλικός την κατασκευή της νέας εξέδρας. Συνεχίζονται όμως οι τρικλοποδιές και τα τηλεφωνήματα στην αστυνομία η οποία αναγκάζεται να έρχεται στον χώρο εργασιών να συλλαμβάνει τον εργολάβο ή οποιονδήποτε άλλο βρει, άλλοτε για διατάραξη κοινής ησυχίας, άλλοτε για αποκλεισμό του δρόμου κ.τ.λ. κ.τ.λ. Και αφού κατά τη διάρκεια των εκσκαφών δεν ανευρέθη ο τάφος του Τίτορμου του Αιτωλού, ή οικισμός της Ελληνιστικής εποχής, να δούμε τι άλλο θα σοφιστούν οι περίοικοι για να διακόψουν τις εργασίες.
Το ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΑΙΤΩΛΩΝ είναι μια εφημερίδα που εκδίδεται στο Αγρίνιο και συγκεκριμένα στο Δημοτικό Διαμέρισμα του Αγίου Κωνσταντίνου. Πρωτοεκδόθηκε το 1996, όταν διαπιστώσαμε ένα πραγματικό έλλειμμα αντικειμενικής πληροφόρησης σε συγκεκριμένες περιοχές του Νομού μας και κάποια πράγματα τα οποία ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με τον πολιτικό πολιτισμό που έπρεπε να έχει μια γεωγραφική ενότητα όπου ιδρύθηκε η πρώτη Ομοσπονδιακή Δημοκρατία στον Ελλαδικό και Παγκόσμιο χώρο, με έδρα το Αρχαίο Θέρμο.
Κυριακή 12 Ιουνίου 2011
Δίνουν τα πρόσφορα από τους ιερούς ναούς σε ορνιθοτρόφους...
Ο ξεπεσμός σε όλο του το μεγαλείο. Μετά τα γεγονότα του πάρκου, το ελεύθερο της κατάληψης εκκλησίας και του γύρω χώρου από οικονομικούς μετανάστες με όλα τα διαδραμματισθέντα με αποτέλεσμα να ματαιωθεί και η θρησκευτική πανήγυρη του Αγίου, ορισμένοι ιερείς συνεχίζουν να προκαλούν. Ο κόσμος πεινάει. Έχει φτάσει στα όρια της επαιτείας για ένα κιλό ψωμί. Όμως ιερείς της πόλης μας δίνουν τα πρόσφορα μαζικά σε ορνιθοτρόφους. Δεν ξέρουμε αν τουλάχιστον τους επιστρέφουν το αντίτιμο σε αυγά. Κατά τα άλλα "...τας ψυχάς υμών..", τιμολόγηση των Μυστηρίων της Αγίας μας εκκλησίας και κηρύγματα με στόχο τις σκοτεινές δυνάμεις... Τι να πει κανείς....
Κυριακή 22 Μαΐου 2011
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ: ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΤΑ ΜΕ ΕΝΝΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΦΩΤΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ.
Έχει πολλάκις εκφράσει την επιθυμία να κάνει δυνατό τον Παναιτωλικό σε τέτοιο βαθμό την ερχόμενη σεζόν, ώστε να καταφέρει να κρατήσει την ομάδα στη Σούπερ Λιγκ. Ο λόγος για τον πρόεδρο των Αγρινιωτών Φώτη Κωστούλα, ο οποίος μιλώντας στον «Κόσμο του Επενδυτή» επανέλαβε την πρόθεσή του για αρκετές και ποιοτικές μεταγραφές:
«Έχω μεράκι με το ποδόσφαιρο. Δεν είμαι ο μόνος βέβαια. Και άλλοι άνθρωποι επιτυχημένοι στον επιχειρηματικό τομέα ασχολούνται με το άθλημα, όπως ο κ. Μαρινάκης, ο κ. Βαρδινογιάννης κ.ά. Το ξεκίνημά μας μόνο εύκολο δεν ήταν. Στη Γ´ Εθνική είχαμε δημιουργήσει μία πολύ καλή ομάδα με προϋπολογισμό τριπλάσιο σε σχέση μ' αυτό που είχαν οι περισσότερες ομάδες της κατηγορίας. Στο αγωνιστικό κομμάτι νομίζω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά. Αλλά πάντα μέναμε 5, 6, 7 βαθμούς πίσω.
Μας έκλεβαν τις νίκες. Και τότε είπα "μέχρι εδώ, δεν έχει νόημα να ασχολούμαι με κάτι τέτοιο". Ήταν μία μεγάλη απογοήτευση. Σκέφτηκα όμως πιο ώριμα στη συνέχεια και άλλαξα γνώμη. «Γιατί να τους περάσει;", αναρωτήθηκα. Και αποφάσισα να συνεχίσω. Νιώθω κατά κάποιον τρόπο δικαιωμένος για την πορεία της ομάδας».
Για τις υποχρεώσεις και τις προσδοκίες που μεγαλώνουν: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία ανταγωνιστική ομάδα, η οποία θα παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα. Άλλωστε με μία σωστή διαχείριση δεν νομίζω ότι θα χάσουμε πολλά χρήματα. Από εκεί και πέρα, λόγω και της εντοπιότητας, επιθυμούμε να γίνει ο Παναιτωλικός κομμάτι του πολιτισμού και της κοινωνικής ζωής της πόλης του Αγρινίου.
Είναι και σήμερα βέβαια, αλλά καλό θα είναι να μεγαλώσει αυτό. Θέλουμε επίσης να φτιάξουμε φιλάθλους που θα έχουν κόσμια συμπεριφορά και που θα χαίρονται το ποδόσφαιρο. Μέχρι στιγμής πάντως, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τον κόσμο. Το γήπεδό μας είναι ένα από τα λίγα που δεν έχουν κάγκελα, και όμως δεν έχει συμβεί το παραμικρό».
Για την χωρητικότητα του παρόντος γηπέδου: «Είχαμε βρει όντως μία έκταση για να χτίσουμε νέο γήπεδο. Όμως γρήγορα κατάλαβα ότι το κόστος θα ήταν δυσβάσταχτο. Προς το παρόν, θα τοποθετήσουμε επιπλέον 1.400 θέσεις στο ήδη υπάρχον γήπεδό μας. Έτσι και αλλιώς, ο κόσμος του Παναιτωλικού δεν ήθελε να μετακομίσει σ' ένα νέο γήπεδο. Η ομάδα έπαιξε για δύο χρόνια στο δημοτικό στάδιο, το οποίο έχει χωρητικότητα 9.000 θεατών, και η διάθεση των εισιτηρίων έπεσε κατακόρυφα.
Το συναίσθημα, ξέρετε, παίζει τεράστιο ρόλο στο ποδόσφαιρο. Έχουμε, βέβαια, δώσει τη δυνατότητα στην ομάδα να προπονείται σ' ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο, το οποίο έχει γίνει στέκι για πολλούς ανθρώπους, όχι μόνο του αθλητισμού. Το εν λόγω κέντρο διαθέτει εστιατόριο, αίθουσα συναυλιών και πισίνα και προσφέρει θέσεις εργασίας που τόσο πολύ έχει ανάγκη ο τόπος μας».
Για τα ποδοσφαιρικά σχέδια του ενόψει Super league: «Στόχος είναι να κρατήσουμε τον κορμό της ομάδας, η οποία πέτυχε την άνοδο. Από εκεί και πέρα, θα γίνουν από επτά έως εννέα προσθήκες. Δεν κρύβω ότι προτεραιότητά μας ήταν οι Έλληνες παίκτες, αλλά μετά την έρευνα αγοράς που κάναμε διαπιστώσαμε ότι το να αποκτήσεις Έλληνες είναι δύσκολο. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.
Οπότε θα κοιτάξουμε και άλλες αγορές. Επιδίωξή μας είναι να βασιστεί η ομάδα μας στο μέλλον σε ποδοσφαιριστές από τα σπλάγχνα του συλλόγου που θα κατάγονται από την περιοχή. Είμαι λίγο τοπικιστής σ' αυτό, αλλά πιστεύω ότι ο ντόπιος πονάει περισσότερο την ομάδα».
Τετάρτη 18 Μαΐου 2011
Στο Αγρίνιο η Μονάδα Προληπτικής Ιατρικής και Οδοντιατρικής του «Χαμόγελου του Παιδιού». Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων Αγρινίου.
Η Μονάδα Προληπτικής Ιατρικής και Οδοντιατρικής του συλλόγου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στα πλαίσια της συνεργασίας της με τον Δήμο Αγρινίου, το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και το Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, πραγματοποίησε προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Αγρινίου. Σήμερα βρέθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων, όπου το επιστημονικό προσωπικό προέβη σε προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο και ενημέρωση των μαθητών του Σχολείου.
Η δράση που έχει ως ευρύτερο στόχο της, την ενημέρωση των μαθητών και των γονέων τους για όλα εκείνα τα στοιχεία που μπορούν να οδηγήσουν στην εξασφάλιση της στοματικής υγείας των παιδιών, ιδιαίτερα δε των απομακρυσμένων από τα μεγάλα αστικά κέντρα περιοχών, ξεκίνησε την Πέμπτη , 12 Μαΐου 2011 και ολοκληρώθηκε σήμερα Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011.
Η μονάδα στελεχωμένη με εθελοντές οδοντιάτρους από το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου, εξέτασε τα παιδιά που φοιτούν στα σχολεία και τα ενημέρωσε για την υιοθέτηση νέας συμπεριφοράς αναφορικά με την υγιεινή της στοματικής κοιλότητας.
Δευτέρα 16 Μαΐου 2011
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2011 ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΜΑΙΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2011
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2011
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
Οι απαντήσεις των μαθημάτων θα είναι διαθέσιμες μετά το πέρας της εξεταστικής διαδικασίας.
ΕΔΩΣάββατο 14 Μαΐου 2011
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 14 ΜΑΙΟΥ 2011 Βιολογία, Φυσική, Ιστορία, Μαθηματικά
Πέμπτη 12 Μαΐου 2011
Τετάρτη 11 Μαΐου 2011
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2011. ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ 12 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΔΩ
Αύριο ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Γενικής Παιδείας να ανοίγει την αυλαία. Η ώρα έναρξης της εξέτασης έχει οριστεί στις 08:30 και είναι κοινή για τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών Λυκείων.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες μέχρι τις 08:00.
Η διάρκεια εξέτασης του κάθε μαθήματος θα είναι τρεις ώρες.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται το Σάββατο 14 Μαΐου με Βιολογία, Φυσική, Μαθηματικά, Στοιχεία Στατιστικής και Ιστορία (Γενικής Παιδείας).
Συνολικά 74.440 μαθητές θα εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας. Επιπλέον, στον παραπάνω αριθμό εισακτέων προστίθενται και οι θέσεις εισακτέων:
1.Για τις Στρατιωτικές Σχολές
2.Για τις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας
3.Για τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
4.Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
5.Ανώτερη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου (ΑΣΤΕΡ)
6.Ανώτερη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Αγ. Νικολάου (ΑΣΤΕΑΝ)
Φοιτητές στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών δεν θα εισαχθούν φέτος, καθώς εξετάζεται αν θα συνεχιστεί ή όχι η λειτουργία του.
Στη μάχη για την απόκτηση μίας θέσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ρίχνονται περισσότεροι από 110.000 υποψήφιοι. Φέτος υπάρχουν πολλές αλλαγές. Το κυριότερο ζήτημα, είναι η απόφαση του υπουργείου Παιδείας, για απόκτηση απολυτηρίου χωρίς εξετάσεις, όπως γινόταν έως τώρα. Το υπουργείο έδωσε τη δυνατότητα να πάρουν απολύτως ισότιμο απολυτήριο και μόνο με τις επιδόσεις τους στις ενδοσχολικές εξετάσεις, όσοι δεν ενδιαφέρονται, σε αυτή τη φάση, να σπουδάσουν στα ελληνικά πανεπιστήμια.
Το ποσοστό 10% των υποψηφίων παλαιοτέρων ετών, που έμπαιναν στη διαδικασία της επιλογής, χωρίς να δώσουν εξετάσεις, θα εφαρμοστεί και φέτος, αλλά για τελευταία χρονιά.
Επιπλέον, το μηχανογραφικό δελτίο δεν έχει εκδοθεί και αναμένεται να μην συμπεριλαμβάνει τμήματα με βάση τη ζήτηση.
Υπενθυμίζεται ότι η επιλογή των υποψηφίων για τις σχολές και τα τμήματα γίνεται με βάση το σύνολο των μορίων, που προκύπτουν από το άθροισμα των γινομένων του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης της βεβαίωσης, των βαθμών πρόσβασης των δύο μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας και κατά φθίνουσα σειρά έως ότου καλυφθεί ο αριθμός θέσεων κάθε σχολής ή τμήματος.
Μειωμένος κατά 10.250 θέσεις σε σχέση με πέρσι είναι ο αριθμός εισακτέων για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ ενώ 25 τμήματα, κυρίως Τεχνολογικών Ιδρυμάτων φέτος δεν θα έχουν εισακτέους.
Φέτος, παράλληλα με την κατάργηση των μετεγγραφών, για πρώτη φορά θεσπίζεται ειδικός αριθμός θέσεων για κάθε Τμήμα ή Σχολή και για κάθε κατηγορία πέραν του κανονικού αριθμού εισακτέων.
Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΛΛΑΔΑ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ "ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΛΕΣΤΕ".
ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
Νεκρός ένας 44χρονος στο κέντρο της Αθήνας για μία κάμερα.
Φρικτό έγκλημα στο κέντρο της Αθήνας. Ένας 44χρονος, ο οποίος τα χαράματα συνόδευε την ετοιμόγεννη σύζυγό τους προς το μαιευτήριο, έγινε στόχος ληστείας για τη βιντεοκάμερα που κρατούσε στα χέρια του. Άγνωστοι τον μαχαίρωσαν μέχρι θανάτου.
Συγκέντρωση στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου, στο σημείο που διαπράχθηκε σήμερα το πρωί η δολοφονία του 44χρονου πραγματοποίησαν στις πέντε το απόγευμα κάτοικοι της περιοχής. Η εν λόγω οδός έκλεισε από το ύψος της Ηπείρου.
Το έγκλημα σημειώθηκε προκειμένου να του αρπάξουν την βιντεοκάμερα που κρατούσε στα χέρια του, με την οποία είχε σκοπό να βιντεοσκοπήσει την γέννηση του παιδιού του.
Το τραγικό περιστατικό συνέβη στις 5, στη συμβολή των οδών Γ’ Σεπτεμβρίου και Ηπείρου, την ώρα που πήγαινε να πάρει το αυτοκίνητό του για να μεταφέρει στο μαιευτήριο την ετοιμόγεννη γυναίκα του, που θα έφερνε στον κόσμο το δεύτερο παιδί τους.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, ο 44χρονος βγήκε από το σπίτι του στην οδό Ηπείρου και πήγαινε σε πάρκινγκ στην οδού Ιουλιανού, που είχε το αυτοκίνητό του, όταν δέχθηκε επίθεση από τρία άτομα.
Οι δράστες τον τραυμάτισαν με μαχαίρι τουλάχιστον τρεις φορές στην πλάτη, στα χέρια και στο λαιμό, επειδή αντιστάθηκε και προσπάθησε να διαφύγει, του άρπαξαν μία κάμερα και εξαφανίστηκαν.
Η γυναίκα του και η μητέρα της που τον περίμεναν στο διαμέρισμα, είδαν ότι άργησε να εμφανιστεί, κατέβηκαν να τον περιμένουν στον δρόμο και εκεί τον βρήκαν νεκρό.
Οι δύο γυναίκες υπέστησαν ισχυρό σοκ, ενώ γείτονες κάλεσαν ασθενοφόρο και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει οι αστυνομικοί, οι δράστες ήταν τρία άτομα, πιθανόν αλλοδαποί.
ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ. ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 19 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΠΚΔ
Κόντρα στην κομματική γραμμή τοποθετήθηκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής καταψηφίζοντας το άρθρο 19 του νομοσχεδίου για το ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων το οποίο προβλέπει εγγυήσεις προς τις τράπεζες ύψους 30 δισ. ευρώ.
Πάντως, η στάση του κ. Κουρουμπλή δεν αποτελεί έκπληξη καθώς έως σήμερα δεν είχε λάβει απαντήσεις στα επίμονα ερωτήματά του προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου για το αν τα 30 δις. θα διοχετευτούν στην αγορά.
Για τον λόγο αυτό ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας βγαίνοντας από την Ολομέλεια δήλωσε στο protothema.gr «δεν μου έλεγε ο υπουργός που θα πάνε τα 30 δις ευρώ. Ας μάθει ο υπουργός να απαντάει. Αν θέλουν να με διαγράψουν ας με διαγράψουν. Διαφωνούσα ριζικά. Αύριο θα στείλω επιστολή στον πρόεδρο της επιτροπής Οικονομικών για να έρθουν οι Επίτροποι που έχει ορίσει το Δημόσιο για τις Τράπεζες για να δώσουν απαντήσεις». Σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπάρχει θέμα διαγραφής του κ. Κουρουμπλή. Επιπροσθέτως, η κυρία Βάσω Παπανδρέου και ο κ. Γιώργος Φλωρίδης οι οποίοι είχαν εκφράσει σοβαρές ενστάσεις στην Επιτροπή Οικονομικών τόσο για το άρθρο 19 όσο και για το άρθρο 5 σύμφωνα με το οποίο ο ΟΔΔΗΧ αναλαμβάνει αρκετές εξουσίες που είχε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, τήρησαν πιστά την κομματική γραμμή υπερψηφίζοντας τα άρθρα του νομοσχεδίου.
«Ανταρσία» υπήρξε και στο κόμμα της ΝΔ καθώς η γραμμή ήταν υπέρ της ψήφισης του άρθου 19 και κατά του άρθρου 5 που δίνει περισσότερες εξουσίες στον ΟΔΔΗΧ όμως ο κ. Παναγιώτης Καμμένος καταψήφισε και τα δύο άρθρα.
Πάντως, τα δύο άρθρα του συγκεκριμένου νομοσχεδίου που τέθηκαν σε ψηφοφορία υπερψηφίστηκαν.
Πάντως, η στάση του κ. Κουρουμπλή δεν αποτελεί έκπληξη καθώς έως σήμερα δεν είχε λάβει απαντήσεις στα επίμονα ερωτήματά του προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου για το αν τα 30 δις. θα διοχετευτούν στην αγορά.
Για τον λόγο αυτό ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας βγαίνοντας από την Ολομέλεια δήλωσε στο protothema.gr «δεν μου έλεγε ο υπουργός που θα πάνε τα 30 δις ευρώ. Ας μάθει ο υπουργός να απαντάει. Αν θέλουν να με διαγράψουν ας με διαγράψουν. Διαφωνούσα ριζικά. Αύριο θα στείλω επιστολή στον πρόεδρο της επιτροπής Οικονομικών για να έρθουν οι Επίτροποι που έχει ορίσει το Δημόσιο για τις Τράπεζες για να δώσουν απαντήσεις». Σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπάρχει θέμα διαγραφής του κ. Κουρουμπλή. Επιπροσθέτως, η κυρία Βάσω Παπανδρέου και ο κ. Γιώργος Φλωρίδης οι οποίοι είχαν εκφράσει σοβαρές ενστάσεις στην Επιτροπή Οικονομικών τόσο για το άρθρο 19 όσο και για το άρθρο 5 σύμφωνα με το οποίο ο ΟΔΔΗΧ αναλαμβάνει αρκετές εξουσίες που είχε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, τήρησαν πιστά την κομματική γραμμή υπερψηφίζοντας τα άρθρα του νομοσχεδίου.
«Ανταρσία» υπήρξε και στο κόμμα της ΝΔ καθώς η γραμμή ήταν υπέρ της ψήφισης του άρθου 19 και κατά του άρθρου 5 που δίνει περισσότερες εξουσίες στον ΟΔΔΗΧ όμως ο κ. Παναγιώτης Καμμένος καταψήφισε και τα δύο άρθρα.
Πάντως, τα δύο άρθρα του συγκεκριμένου νομοσχεδίου που τέθηκαν σε ψηφοφορία υπερψηφίστηκαν.
Κυριακή 8 Μαΐου 2011
Θάνος Μωραΐτης: «Έχουμε νέο αντιπυρικό σχέδιο, ζητάμε την ενεργοποίηση όλων»
Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Μαΐου στο Συντονιστικό Κέντρο της Πυροσβεστικής στο Χαλάνδρι, ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου.
Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο Υπουργός Προστασίας του πολίτη Χρ. Παπουτσής, ο Υφυπουργός ΠΡΟ.ΠΟ. Μανώλης Οθωνας, ο Υφυπουργός ΠΕΚΑ Θάνος Μωραΐτης, ο Υφυπουργός Εσωτερικών Γιώργος Ντόλιος, ο Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας κ. Γκούφης, ο Ειδικός Γραμματέας Δασών κ. Αμωργιανιώτης, ο Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Λιακόπουλος, ο Αρχηγός του Π.Σ. αντιστράτηγος Στ. Στεφανίδης, αξιωματικοί όλων των Σωμάτων που εμπλέκονται στην δασοπυρόσβεση και πλήθος αιρετών και εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η σύσκεψη γίνεται κάθε χρόνο, στην αρχή της αντιπυρικής περιόδου, για τον καλύτερο συντονισμό, όλων των εμπλεκομένων στην πρόληψη και καταστολή των δασικών πυρκαγιών και συγκεκριμένα στα πεδία πρόληψης, της προκαταστολής, της καταστολής και της αποκατάστασης.
Ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος Θάνος Μωραΐτης στην παρέμβαση του, περιέγραψε τις δράσεις που προωθεί φέτος το Υπουργείο για την πρόληψη των δασικών πυρκαγιών, σε συνεργασία με τις Δασικές Υπηρεσίες.
Οι κύριες δράσεις είναι:
- Η βελτίωση της βατότητας των δασικών δρόμων.
- Η συντήρηση των υποδομών (πυροφυλάκεια, υδατοδεξαμενές κλπ)
- Οι καθαρισμοί των δασών σε συνεργασία με τους ΟΤΑ.
Όπως τόνισε ο κ. Μωραΐτης, το Υπουργείο έχει προχωρήσει στη σύνταξη νέων αντιπυρικών σχεδίων και έχει προβεί σε σειρά ενεργειών ώστε στο έργο κατάσβεσης των πυρκαγιών να συμμετέχουν κι οι υπάλληλοι των δασικών υπηρεσιών, οι οποίοι μέχρι πέρσι ήταν χαρακτηριστικά αδρανείς.
Ακόμη πρόσθεσε ότι το ΥΠΕΚΑ, συνομιλεί με αγροτικούς και δασικούς συνεταιρισμούς ώστε να υπάρξει αρωγή στο έργο της δασοπυρόσβεσης από τα μέλη τους. Είναι κάτι που εφαρμόστηκε με επιτυχία πέρυσι, σε ευαίσθητες περιοχές της χώρας και περιλαμβάνει και περιοχές της Αιτωλ/νίας.
Παράλληλα, υπάρχει επικοινωνία με την ΔΕΗ, τον ΟΣΕ κλπ, ώστε να προβούν στις αναγκαίες παρεμβάσεις στις περιοχές ευθύνης τους, ενώ υπάρχει συνεργασία με ΜΚΟ και εθελοντικούς οργανισμούς για την ενεργοποίηση τους.
Παρασκευή 6 Μαΐου 2011
Κυριακή 17 Απριλίου 2011
Έφυγε από τη ζωή ο δημοφιλής τραγουδιστής, Νίκος Παπάζογλου μετά από μία άνιση μάχη με την επάρατο νόσο.
Έφυγε από τη ζωή ο δημοφιλής τραγουδιστής, Νίκος Παπάζογλου (video) μετά από μία άνιση μάχη με την επάρατο νόσο. Ο δημοφιλής καλλιτέχνης πάλευε πολλά χρόνια να νικήσει τον …καρκίνο αλλά σήμερα το πρωί και σε ηλικία 63 χρόνων παρέδωσε τα όπλα και ταξίδεψε για τη γειτονιά των Αγγέλων.
Συντετριμμένη η οικογένειά του δε μπορεί να πιστέψει ότι ο δικός τους άνθρωπος δεν είναι πλέον μαζί τους, ενώ το μουσικό κοινό του που τον ακουλουθούσε παντού, συνειδητοποίησε ξαφνικά ότι η μελωδική του φωνή δε θα τους συντροφεύσει ξανά. Τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός ότι πριν λίγο καιρό έφυγε από τη ζωή και ο καλός του φίλος Μανώλης Ρασούλης. Όσοι ήξεραν καλά τον Νίκο, λένε χαρακτηριστικά «καλύτερα που έφυγε, πάλευε καιρό με τις χημειοθεραπείες χωρίς αποτέλεσμα».
![]() |
ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (VIDEO) |
Τα μισά από τα καλύτερα τραγούδια που ακούσαμε τα τελευταία είκοσι χρόνια ήταν δικά του. Σε κάθε συναυλία του γίνεται το αδιαχώρητο. Δημιούργησε «σχολή» με το ύφος του, τη γνωστή σχολή της Θεσσαλονίκης. Μιλάμε για τον τύπο με το κόκκινο μαντήλι, τον «ινδιάνο» της ελληνικής μουσικής, Νίκο Παπάζογλου. Από τα γνήσια παιδιά της Μακεδονίας ο Νίκος Παπάζογλου, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονίκης. Από εκεί ξεκινά τη συστηματική του απασχόληση με τη μουσική στα τέλη της δεκαετίας του ’60.
Σε ένα μικρό στούντιο έγραψε τα πρώτα του τραγούδια και κάποια από αυτά τραγουδιούνται από τον Πασχάλη, τον οποίο αντικατέστησε στους OLYMPIANS για να κάνει τη στρατιωτική του θητεία!
Οι αρχές της δεκαετίας του ’70 τον βρίσκουν στο Aachen της Γερμανίας με το Σαλονικιώτικο συγκρότημα ZEALOT (ΖΗΛΩΤΗΣ). Κάνει προσπάθειες να προωθήσει τη δουλειά του στον ευρωπαϊκό χώρο και ηχογραφεί κάποια κομμάτια στο Μιλάνο.
Επιστρέφει στα πάτρια εδάφη το 1976. Το 1977 συμμετέχει στην παράσταση «Αχαρνής ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια», γεγονός που τον φέρνει σε επαφή με τους Διονύση Σαββόπουλο και Μανώλη Ρασούλη. Με αφορμή αυτή την παράσταση κυκλοφορεί ο ομώτιτλος δίσκος στον οποίο επίσης συμμετείχε.
Δυο χρόνια μετά, οι τρεις τους και ο Νίκος Ξυδάκης δημιουργούν αυτό που έμελλε να αφήσει σφραγίδα στη νεοελληνική μουσική σκηνή, το δίσκο «Η εκδίκηση της Γυφτιάς» με την χαμογελαστή εικόνα του Νίκου σε πρώτο πλάνο.
«Τρελλή κι αδέσποτη», «Κανείς εδώ δεν τραγουδά» και άλλα έντεκα κομμάτια που αγαπήθηκαν και τραγουδήθηκαν όσο λίγα.
Εχει ήδη με προσωπική εργασία και μεράκι «οικοδομήσει» το στούντιο του στην Κάτω Τούμπα, το γνωστό ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ το οποίο γίνεται γι’ αυτόν εργαλείο δημιουργίας μερικών από τα καλύτερα τραγούδια της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλάδα.
Έπεται λοιπόν συνέχεια, το 1979 με το «ΔΗΘΕΝ» των Ξυδάκη – Ρασούλη, στο οποίο τραγουδά μαζί με τον Δημήτρη Κοντογιάννη και τη Σοφία Διαμαντή.
Το 1983 πραγματοποιεί μερικές εμφανίσεις στο ΖΟΟΜ στην Αθήνα με την «Ταχεία Θεσσαλονίκης» που δεν είχαν την αναμενόμενη από το κοινό ανταπόκριση.
Την ίδια χρονιά συγκεντρώνει ότι είχε βγάλει από το πλούσιο υλικό της ψυχή του σε μελωδία με στίχο στο γνωστό σε όλους μας δίσκο «ΧΑΡΑΤΣΙ«. Με αυτή τη δουλειά δεν κάνει απλά μια ακόμα έκπληξη αλλά σφραγίζει την ελληνική μουσική των νεότερων χρόνων. Δίσκος σταθμός, «επηρεάζει» αρκετούς νεότερους τραγουδοποιούς και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που κυκλοφορεί ο Παπάζογλου αργότερα, δημιουργείται η «σχολή της Σαλλονίκης», το «ρεύμα Παπάζογλου»… Ο χαρακτηρισμός αφορά καλλιτέχνες που ακολουθούν τα χνάρια του και διδάσκονται από το ύφος του.
Στο «ΧΑΡΑΤΣΙ» ο Νίκος παντρεύει τη ροκιά με το «αχ», το μπαγλαμαδάκι με την ηλεκτρική κιθάρα και το τσέλο με το μπουζούκι σε ένα εκπληκτικό άκουσμα, αποδεικνύοντας πως ότι είναι γνήσιο δεν έχει όρια και κανονισμούς.
Στο εσωτερικό αυτής της δουλειάς ο ίδιος σημειώνει:
«Η μουσική μας παιδεία, αν μπορεί να ονομαστεί έτσι, είναι ένας κυκεώνας και φαίνεται αυτό στη μουσική που συνθέτουμε, φαίνεται και στις επιλογές μας όταν η ανάγκη και η ευκολία μας θέτουν μπροστά σε εκβιαστικά διλήμματα, οπόταν και αναγκαζόμαστε να πάρουμε θέση. Πάντως όποια απόφαση και να πάρουμε, προδίδουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας, γιατί τα ετερόκλητα μας συνιστούν. Η αγάπη είναι ισχυρότερο πράγμα από τη διαφορά, το ζήτημα είναι να συγκεράσουμε τις μουσικές μας αντιθέσεις, που είναι και οι δικές μας αντιθέσεις, σ’ ένα μεικτό και νόμιμο μουσικό είδος».
Το μήνυμα του Νίκου βρήκε χιλιάδες αποδέκτες, αν κρίνει κανείς το γεγονός ότι εκτός από την αρχική κυκλοφορία του, επανακυκλοφορεί στην αγορά (cd) το 1988 και το 1996!
Είκοσι χρόνια μετά και το κλασσικό τραγούδι «ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ» στάζει μέλι, αγαπιέται, σκούπιζει δακρυσμένα μάγουλα και σιγοτραγουδιέται ακόμα με το ίδιο πάθος.
Όπως επίσης ο «Υδροχόος», «Λεμόνι στην πορτοκαλιά» του Μανώλη Ρασούλη και της Βάσως Αλαγιάννη, το «Χαράτσι» του Σιμώτα (στίχος) και τα «Καρυάτιδα», «Στάλα-στάλα», «Με το τραγούδι», «Ευχή», «Χθες βράδυ», «Πέρασα έτσι», «Χτυπάει τηλέφωνο».
Εκτός όμως από τις προσωπικές του δουλειές, τον συναντάμε στη «Ρεζέρβα» (1984) και στο «Ζήτω το ελληνικό τραγούδι» (1986) του Σαββόπουλου. Επίσης στο «Πότε Βούδας πότε Κούδας» δίσκος του Μ. Ρασούλη (1986) όπου τραγουδά το ομότιτλο κομμάτι. Αλλά και στο «Σείριο υπάρχουνε παιδιά» του Χατζιδάκη το 1988.
Στο δίσκο «Ολοι δικοί μας είμαστε» με τους Μ. Ρασούλη, Χ. Νικολόπουλο και Π. Τερζή και στο «Σκόρπια 1″ του Μ. Ρασούλη με τη Γλυκερία.
Παράλληλα κυκλοφορούν και οι δικοί του δίσκοι «ΜΕΣΩ ΝΕΦΩΝ» το 1986 και «ΣΥΝΕΡΓΑ» το 1991. Την ίδια χρονιά 30 Σεπτέμβρη 1991 ηχογραφεί και κυκλοφορεί την «ΕΠΙΤΟΠΙΟΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ» από το θέατρο του Λυκαβηττού.
Διαχρονικές σιωπηλές επιτυχίες, τα τραγούδια των δίσκων του, «Ένα κι ένα», «Ο μοναχός ο άνθρωπος», «Στη ρωγμή του χρόνου», «Φύσηξε ο Βαρδάρης», «Καλημέρα», «Είναι αργά», «Απόψε σιωπηλοί», «Δεν είμαι ποιητής», «Νυκτερινό Α’ και Β’», «Όμως εγώ», «Μάτια μου» και τόσες άλλες.
Το 1995 κυκλοφορεί το «ΟΤΑΝ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΠΑΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΟΥΔΑ» (πουρούδα: στα κυπριακά το κλάξον του ποδηλάτου).
Επιστρέφει στα πάτρια εδάφη το 1976. Το 1977 συμμετέχει στην παράσταση «Αχαρνής ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια», γεγονός που τον φέρνει σε επαφή με τους Διονύση Σαββόπουλο και Μανώλη Ρασούλη. Με αφορμή αυτή την παράσταση κυκλοφορεί ο ομώτιτλος δίσκος στον οποίο επίσης συμμετείχε.
Δυο χρόνια μετά, οι τρεις τους και ο Νίκος Ξυδάκης δημιουργούν αυτό που έμελλε να αφήσει σφραγίδα στη νεοελληνική μουσική σκηνή, το δίσκο «Η εκδίκηση της Γυφτιάς» με την χαμογελαστή εικόνα του Νίκου σε πρώτο πλάνο.
«Τρελλή κι αδέσποτη», «Κανείς εδώ δεν τραγουδά» και άλλα έντεκα κομμάτια που αγαπήθηκαν και τραγουδήθηκαν όσο λίγα.
Εχει ήδη με προσωπική εργασία και μεράκι «οικοδομήσει» το στούντιο του στην Κάτω Τούμπα, το γνωστό ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ το οποίο γίνεται γι’ αυτόν εργαλείο δημιουργίας μερικών από τα καλύτερα τραγούδια της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλάδα.
Έπεται λοιπόν συνέχεια, το 1979 με το «ΔΗΘΕΝ» των Ξυδάκη – Ρασούλη, στο οποίο τραγουδά μαζί με τον Δημήτρη Κοντογιάννη και τη Σοφία Διαμαντή.
Το 1983 πραγματοποιεί μερικές εμφανίσεις στο ΖΟΟΜ στην Αθήνα με την «Ταχεία Θεσσαλονίκης» που δεν είχαν την αναμενόμενη από το κοινό ανταπόκριση.
Την ίδια χρονιά συγκεντρώνει ότι είχε βγάλει από το πλούσιο υλικό της ψυχή του σε μελωδία με στίχο στο γνωστό σε όλους μας δίσκο «ΧΑΡΑΤΣΙ«. Με αυτή τη δουλειά δεν κάνει απλά μια ακόμα έκπληξη αλλά σφραγίζει την ελληνική μουσική των νεότερων χρόνων. Δίσκος σταθμός, «επηρεάζει» αρκετούς νεότερους τραγουδοποιούς και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που κυκλοφορεί ο Παπάζογλου αργότερα, δημιουργείται η «σχολή της Σαλλονίκης», το «ρεύμα Παπάζογλου»… Ο χαρακτηρισμός αφορά καλλιτέχνες που ακολουθούν τα χνάρια του και διδάσκονται από το ύφος του.
Στο «ΧΑΡΑΤΣΙ» ο Νίκος παντρεύει τη ροκιά με το «αχ», το μπαγλαμαδάκι με την ηλεκτρική κιθάρα και το τσέλο με το μπουζούκι σε ένα εκπληκτικό άκουσμα, αποδεικνύοντας πως ότι είναι γνήσιο δεν έχει όρια και κανονισμούς.
Στο εσωτερικό αυτής της δουλειάς ο ίδιος σημειώνει:
«Η μουσική μας παιδεία, αν μπορεί να ονομαστεί έτσι, είναι ένας κυκεώνας και φαίνεται αυτό στη μουσική που συνθέτουμε, φαίνεται και στις επιλογές μας όταν η ανάγκη και η ευκολία μας θέτουν μπροστά σε εκβιαστικά διλήμματα, οπόταν και αναγκαζόμαστε να πάρουμε θέση. Πάντως όποια απόφαση και να πάρουμε, προδίδουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας, γιατί τα ετερόκλητα μας συνιστούν. Η αγάπη είναι ισχυρότερο πράγμα από τη διαφορά, το ζήτημα είναι να συγκεράσουμε τις μουσικές μας αντιθέσεις, που είναι και οι δικές μας αντιθέσεις, σ’ ένα μεικτό και νόμιμο μουσικό είδος».
Το μήνυμα του Νίκου βρήκε χιλιάδες αποδέκτες, αν κρίνει κανείς το γεγονός ότι εκτός από την αρχική κυκλοφορία του, επανακυκλοφορεί στην αγορά (cd) το 1988 και το 1996!
Είκοσι χρόνια μετά και το κλασσικό τραγούδι «ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ» στάζει μέλι, αγαπιέται, σκούπιζει δακρυσμένα μάγουλα και σιγοτραγουδιέται ακόμα με το ίδιο πάθος.
Όπως επίσης ο «Υδροχόος», «Λεμόνι στην πορτοκαλιά» του Μανώλη Ρασούλη και της Βάσως Αλαγιάννη, το «Χαράτσι» του Σιμώτα (στίχος) και τα «Καρυάτιδα», «Στάλα-στάλα», «Με το τραγούδι», «Ευχή», «Χθες βράδυ», «Πέρασα έτσι», «Χτυπάει τηλέφωνο».
Εκτός όμως από τις προσωπικές του δουλειές, τον συναντάμε στη «Ρεζέρβα» (1984) και στο «Ζήτω το ελληνικό τραγούδι» (1986) του Σαββόπουλου. Επίσης στο «Πότε Βούδας πότε Κούδας» δίσκος του Μ. Ρασούλη (1986) όπου τραγουδά το ομότιτλο κομμάτι. Αλλά και στο «Σείριο υπάρχουνε παιδιά» του Χατζιδάκη το 1988.
Στο δίσκο «Ολοι δικοί μας είμαστε» με τους Μ. Ρασούλη, Χ. Νικολόπουλο και Π. Τερζή και στο «Σκόρπια 1″ του Μ. Ρασούλη με τη Γλυκερία.
Παράλληλα κυκλοφορούν και οι δικοί του δίσκοι «ΜΕΣΩ ΝΕΦΩΝ» το 1986 και «ΣΥΝΕΡΓΑ» το 1991. Την ίδια χρονιά 30 Σεπτέμβρη 1991 ηχογραφεί και κυκλοφορεί την «ΕΠΙΤΟΠΙΟΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ» από το θέατρο του Λυκαβηττού.
Διαχρονικές σιωπηλές επιτυχίες, τα τραγούδια των δίσκων του, «Ένα κι ένα», «Ο μοναχός ο άνθρωπος», «Στη ρωγμή του χρόνου», «Φύσηξε ο Βαρδάρης», «Καλημέρα», «Είναι αργά», «Απόψε σιωπηλοί», «Δεν είμαι ποιητής», «Νυκτερινό Α’ και Β’», «Όμως εγώ», «Μάτια μου» και τόσες άλλες.
Το 1995 κυκλοφορεί το «ΟΤΑΝ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΠΑΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΟΥΔΑ» (πουρούδα: στα κυπριακά το κλάξον του ποδηλάτου).
Όλες οι δουλειές του έχουν ηχογραφηθεί στο ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ με την ετικέτα «Στρόγγυλοι δίσκοι».
Άξιες αναφοράς είναι και οι συνεργασίες του (στις περισσότερες είχε την επιμέλεια) με το Μανώλη Λιδάκη, τη Γλυκερία, τη Χορωδία Αιγαίου, τη Σαραγούδα Γιασεμή, τους Παλαιολόγους, το Λουδοβίκο των Ανωγείων, τη Νένα Βενετσάνου, τη Λιζέτα Καλημέρη, την Κατερίνα Σιαπάντα, τη Όλγα Δεραινίτη κ.α.
Ο Νίκος στηρίζει τη μουσική με το δικό του τρόπο, δίνοντας ευκαιρίες σε καλλιτεχνικά διαμάντια σαν τον Σωκράτη Μάλαμα, τον Θανάση Παπακωνσταντίνου, τις Μικρές Περιπλανήσεις, τον Ορφέα Περίδη, τη Μελίνα Κανά και αρκετούς άλλους.
Άξιες αναφοράς είναι και οι συνεργασίες του (στις περισσότερες είχε την επιμέλεια) με το Μανώλη Λιδάκη, τη Γλυκερία, τη Χορωδία Αιγαίου, τη Σαραγούδα Γιασεμή, τους Παλαιολόγους, το Λουδοβίκο των Ανωγείων, τη Νένα Βενετσάνου, τη Λιζέτα Καλημέρη, την Κατερίνα Σιαπάντα, τη Όλγα Δεραινίτη κ.α.
Ο Νίκος στηρίζει τη μουσική με το δικό του τρόπο, δίνοντας ευκαιρίες σε καλλιτεχνικά διαμάντια σαν τον Σωκράτη Μάλαμα, τον Θανάση Παπακωνσταντίνου, τις Μικρές Περιπλανήσεις, τον Ορφέα Περίδη, τη Μελίνα Κανά και αρκετούς άλλους.
Η λεγόμενη «σχολή θεσσαλονίκης» είναι ουσιαστικά η «σχολή Παπάζογλου». Εκείνος άνοιξε το δρόμο, για να ακολουθήσουν όλοι οι υπόλοιποι. Κανείς δεν ξέρει τι μέλλον θα είχαν ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Ορφέας Περίδης, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, οι Μικρές Περιπλανήσεις, ο Γιάννης Μήτσης, η Μελίνα Κανά και τόσοι άλλοι, αν δεν τολμούσε πρώτος ο Παπάζογλου.
Του ανωτέρω απόδειξη είναι οι δίσκοι «ΑΓΡΥΠΝΙΑ», «Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ», «Ο ΧΑΣΟΜΕΡΗΣ», «ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΥΝΕΝΤΗ», «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ», «ΝΥΧΤΕΣ ΜΑΓΙΚΕΣ»…
Όλα αυτά τα χρόνια, υποστηρίζει τις μουσικές του δημιουργίες με ένα τρόπο που άλλοι καλλιτέχνες δε θα τολμούσαν φοβούμενοι το ρίσκο.
Τα καλοκαίρια μαζί με τους συνεργάτες του, το γκρουπ «Λοξή Φάλαγγα» οργώνει την Ελλάδα δίνοντας συναυλίες. Συνήθως επισκέπτεται ξεχασμένες από τους πολλούς περιοχές, δίνοντας τη δυνατότητα για πραγματική διασκέδαση σε ανθρώπους που ζουν μακριά από τις μεγαλουπόλεις. Το αποτέλεσμα των εμφανίσεων είναι πάντα το ίδιο. Σε όποιο χώρο και αν επιλέξει να εμφανιστεί δημιουργείται το αδιαχώρητο και ο κόσμος δείχνει την αγάπη του για το γνήσιο τραγούδι.
Αποφεύγει να εμφανίζεται στην τηλεόραση και δεν δίνει συνεντεύξεις χωρίς ουσιαστικό λόγο. Λίγοι καλλιτέχνες δείχνουν στη μουσική το σεβασμό με τον οποίο εκφράζεται ο Παπάζογλου. Ψύχραιμη, ήρεμη και ουσιώδης προσωπικότητα, πρότυπο και δάσκαλος (χαρακτηρισμούς τους οποίους ο ίδιος δεν πολυσυμπαθεί) για πολλούς νεότερους που θέλησαν να βαδίσουν στα χνάρια του.
Η φωνή του είναι προικισμένη με ιδιαίτερη χαρακτηριστική χροιά. Βαθύς λυγμός το άκουσμά της, τραγουδοποιός που νιώθει ό,τι με μελωδία ξεστομίζει. Η πορεία και το ύφος του πιστοποιούν όχι απλά τη γνησιότητά του, αλλα μας μαθαίνουν πως τα τραγούδια που είναι αληθινά, αγγίζουν την ψυχή μας χωρίς επεξεργασία και υστερίες.
Του ανωτέρω απόδειξη είναι οι δίσκοι «ΑΓΡΥΠΝΙΑ», «Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ», «Ο ΧΑΣΟΜΕΡΗΣ», «ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΥΝΕΝΤΗ», «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ», «ΝΥΧΤΕΣ ΜΑΓΙΚΕΣ»…
Όλα αυτά τα χρόνια, υποστηρίζει τις μουσικές του δημιουργίες με ένα τρόπο που άλλοι καλλιτέχνες δε θα τολμούσαν φοβούμενοι το ρίσκο.
Τα καλοκαίρια μαζί με τους συνεργάτες του, το γκρουπ «Λοξή Φάλαγγα» οργώνει την Ελλάδα δίνοντας συναυλίες. Συνήθως επισκέπτεται ξεχασμένες από τους πολλούς περιοχές, δίνοντας τη δυνατότητα για πραγματική διασκέδαση σε ανθρώπους που ζουν μακριά από τις μεγαλουπόλεις. Το αποτέλεσμα των εμφανίσεων είναι πάντα το ίδιο. Σε όποιο χώρο και αν επιλέξει να εμφανιστεί δημιουργείται το αδιαχώρητο και ο κόσμος δείχνει την αγάπη του για το γνήσιο τραγούδι.
Αποφεύγει να εμφανίζεται στην τηλεόραση και δεν δίνει συνεντεύξεις χωρίς ουσιαστικό λόγο. Λίγοι καλλιτέχνες δείχνουν στη μουσική το σεβασμό με τον οποίο εκφράζεται ο Παπάζογλου. Ψύχραιμη, ήρεμη και ουσιώδης προσωπικότητα, πρότυπο και δάσκαλος (χαρακτηρισμούς τους οποίους ο ίδιος δεν πολυσυμπαθεί) για πολλούς νεότερους που θέλησαν να βαδίσουν στα χνάρια του.
Η φωνή του είναι προικισμένη με ιδιαίτερη χαρακτηριστική χροιά. Βαθύς λυγμός το άκουσμά της, τραγουδοποιός που νιώθει ό,τι με μελωδία ξεστομίζει. Η πορεία και το ύφος του πιστοποιούν όχι απλά τη γνησιότητά του, αλλα μας μαθαίνουν πως τα τραγούδια που είναι αληθινά, αγγίζουν την ψυχή μας χωρίς επεξεργασία και υστερίες.
ΠΗΓΗ: http://www.apn.gr/
Σάββατο 16 Απριλίου 2011
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Η Θράκη και το Αιγαίο δεν μπορούν να τύχουν υπεράσπισης από μία χώρα που είναι υπό κατάρρευση
Τον κώδωνα του κινδύνου για την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας έκρουσε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης, λόγω της οικονομικής κρίσης που περνά η χώρα.
«Εάν η χώρα δεν σταθεί όρθια αυτό το διάστημα κι αν οι βλακείες περί κυβερνήσεων προσωπικοτήτων, τεχνοκρατών, όλα αυτά που στο λαό καθημερινά εντυπώνονται στη συνείδηση συνεχιστούν, καταλαβαίνετε ότι μία κατάρρευση της οικονομίας θα είναι κατάρρευση της χώρας» επεσήμανε ο Απόστολος Κακλαμάνης.
Συνεχίζοντας, κάλεσε τις πολιτικές δυνάμεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους, καθώς, όπως είπε, μια χώρα υπό κατάρρευση δεν θα μπορεί να υπερασπιστεί το Αιγαίο και τη Θράκη.
«Και δεν είμαι κανένας εθνικιστής, όπως μου έλεγαν από την αμερικάνικη πρεσβεία, στο CBS, ότι ηγούμαι των εθνικιστών του ΠΑΣΟΚ, αλλά η Θράκη και το Αιγαίο δεν μπορούν να τύχουν υπεράσπισης από μία χώρα που είναι υπό κατάρρευση! Θα σημαίνει εθνική τραγωδία, εάν όλοι αντί να είναι, όπως είπα, ''τρεις λαλούν και δυο χορεύουν'', αν όλοι δεν καταλάβουμε και ομαδικά και ατομικά κυρίως την ευθύνη».
Σάββατο 9 Απριλίου 2011
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 1-1
Χωρίς νικητή έληξε το ματς της Κομοτηνής, μεταξύ του Πανθρακικού και του Παναιτωλικού, καθώς οι δύο ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες με 1-1 στο πλαίσιο της 30ης αγωνιστικής της Football League.
Μετά το αποτέλεσμα αυτό το πρωτάθλημα να αποκτά νέο ενδιαφέρον, καθώς ο Παναιτωλικός έφτασε στους 63 βαθμούς και αν την Κυριακή ο ΟΦΗ επικρατήσει του Εθνικού, τότε θα μειώσει την διαφορά από την δεύτερη θέση στους τέσσερις βαθμούς. Από την άλλη ο Πανθρακικός έφτασε στους 38 βαθμούς.
Το παιχνίδι που παρακολούθησαν οι 2.000 φίλαθλοι και των δύο ομάδων στο ΔΑΚ Κομοτηνής, ήταν μέτριο, με τον Πανθρακικό να ανοίγει το σκορ στο 72', όταν μετά από εκτέλεση κόρνερ, ο Αρσενίεβιτς με σουτ μέσα από την περιοχή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Τζενάμο για να κάνει το 1-0.
Η απάντηση του Παναιτωλικού ήταν άμεση και στο 73', ο Θεοδωρίδης έκανε το μακρινό σουτ, η μπάλα κόντραρε στον Νατσούρα και κατέληξε στο βάθος της εστίας του Κουτσόπουλου για να γίνει το τελικό 1-1.
Στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης, ο Παναιτωλικός σημείωσε γκολ με τον Κούσα, το οποίο ακυρώθηκε ως επιθετικό φάουλ του παίκτη της ομάδας του Αγρινίου στον Νατσούρα.
Ο διαιτητής του αγώνα Ευαγγέλου (Αθηνών), έδειξε την κίτρινη κάρτα στους Λιαπάκη, Σίμωση, Μουμίν και Παλαιολόγο.
Πανθρακικός: Κουτσόπουλος, Περπερίδης, Τζιωρτζόπουλος, Νατσούρας, Βαγγελόπουλος, Ζησόπουλος, Λιαπάκης (78' Κανωτίδης), Μάλκι (64' Ορλάντο), Σουλτανίδης, Αρσενίεβιτς, Ρομπέρ (43' λ.τρ. Ούλμερς).
Παναιτωλικός: Τζενάμο, Παλαιολόγος (59' Μπελεβώνης), Βούκοβιτς, Αναστασιάδης, Κούσας, Ετζενγκουέλε, Μουμίν (77' Δέντσας), Ρότσα, Μπαϊκαρά, Θεοδωρίδης, Καούνος (28' λ.τρ. Καραμαλίκης).
Διαιτητικά Νέα
Πενήντα τέσσερις διαιτητές της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αιτωλοακαρνανίας πριν από λίγες μέρες, έσπασαν κυριολεκτικά τα χρονόμετρα όταν κλήθηκαν από την Τοπική επιτροπή Διαιτησίας να εξεταστούν στο fifa test. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά συμμετέχει τέτοιος αριθμός Διαιτητών σε τέτοιες δοκιμασίες στις οποίες καλούνται να ανταπεξέλθουν συνήθως διεθνείς διαιτητές. Μαζί με τους δοκιμαζόμενους διαιτητές ήταν και οι αξιολογημένοι των εθνικών κατηγοριών, που αν και είχαν κάνει νωρίτερα αυτή την δοκιμασία στα Γιάννενα προτίμησαν να συνυποβληθούν στο fifa test μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους.
Είναι ηλίου φαεινότερο λοιπόν ότι η Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΣΝΑ συγκροτεί πλέον μια πανίσχυρη διαιτητική ομάδα ικανή να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε αγωνιστική κατάσταση. Ο υπεύθυνος εκγύμνασης των Διαιτητών κ. Γιώργος Κωνσταντίνου καθηγητής Φυσικής Αγωγής, ερωτηθείς σχετικά δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «… θεωρώ ότι, με τέτοιους ρυθμούς εκγύμνασης σε συνδυασμό και με την άρτια θεωρητική εκπαίδευση με τους έμπειρους εκπαιδευτές σε πολύ λίγο χρόνο θα έχουμε μια μεγάλη ομάδα Διαιτητών με άριστη φυσική κατάσταση καθώς και με άριστη θεωρητική εκπαίδευση…»
Στα αγωνιστικά test που πραγματοποιήθηκαν στο ΔΑΚ Αγρινίου παραβρέθηκε κλιμάκιο του ΕΚΑΒ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ο Πρόεδρος της ΕΠΣΝΑ κ. Τάκης Παπαχρήστος, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας Κώστας Τσάσσης και τα μέλη της Επιτροπής διαιτησίας Σπύρος Τομαράς και Παναγιώτης Καψάλης, ο υπεύθυνος Σχολών Διαιτησίας Νίκος Λύτρας κ.α.
Η μεγάλη προσπάθεια όμως για την κατάρτιση από την ΕΠΣΝΑ και την Επιτροπή Διαιτησίας δεν σταματά εδώ. Στο πολυτελές συνεδριακό κέντρο του εμποριοβηχανικού επιμελητηρίου Αιτ/νίας, με ομιλητή τον εκπαιδευτή ΕΠΟ, κ. Χρυσόστομο Μάνθο, πραγματοποιήθηκε ταχύρρυθμο σεμινάριο γνώσης των κανονισμών που αφορούσε διαιτητές, προπονητές, παράγοντες και ποδοσφαιριστές. Στο σεμινάριο παρέστη και ο προπονητής του Παναιτωλικού κ. Μπάμπης Τεννές μαζί με ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας. Στο τέλος του σεμιναρίου δόθηκαν οδηγίες προς τους νέους διαιτητές από τον πρόεδρο της ΕΠΣΝΑ κ. Τάκη Παπαχρήστο και της Ε.Δ. Κώστα Τσάσση.
Επίσης στην αίθουσα του συνδέσμου Διαιτητών μίλησε ο Γ.Γ. της Ένωσης Ποδοσφαιρικών σωματείων Αχαΐας κ. Γιώργος Σταυρόπουλος, προσκεκλημένος από την επιτροπή διαιτησίας με θέμα το φύλλο αγώνα. Η ομιλία ήταν πολλή χρήσιμη για τους διαιτητές, καθώς επισημάνθηκαν λάθη και παραλείψεις κατά την συμπλήρωση του φύλλου αγώνα που εκτός των άλλων αποτελεί επίσημο δημόσιο και αποδεικτικό έγγραφο προς κάθε αρχή. Στη συνέχεια απονεμήθηκαν δώρα και στολές διαιτησίας στους πρωτεύσαντες νέους διαιτητές κατά τις τελευταίες εξετάσεις.
Στη συνέχεια ήρθε η σειρά του πολύπειρου εκπαιδευτή διαιτησίας ΕΠΟ κ. Νίκου Λύτρα να μιλήσει προς τους διαιτητές στην αίθουσα του συνδέσμου διαιτητών στο Αγρίνιο. Ο κ. Λύτρας με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα παρουσίασε τις τελευταίες τροποποιήσεις στον κανονισμό ποδοσφαίρου, που εγκρίθηκαν και εφαρμόζονται από το Διεθνές Ποδοσφαιρικό Συμβούλιο.
Οι επιμορφωτικές συναντήσεις των διαιτητών πλέον θα συνεχίζονται κάθε Δευτέρα και θα υπάρξουν επαναληπτικά test για να ετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα οι διαιτητές μας εν όψει των δοκιμασιών του καλοκαιριού που θα κριθεί για πολλούς η εξέλιξή τους και η άνοδος στην επόμενη κατηγορία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)