Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ

Αγαπητοί Συμπολίτες,
Η ηγεσία της Ν.Δ. με τίμησε με την εμπιστοσύνη της να είμαι υποψήφιος βουλευτής του νομού μας.
Υποψήφιος σε μια κρίσιμη για τη χώρα και την κοινωνία μας εκλογική αναμέτρηση των πολιτικών της δυνάμεων.
Με τη δική σας ψήφο θα προσπαθήσω να είμαι αντάξιος και της δικής σας εμπιστοσύνης.
Δεν είμαι γόνος πολιτικής οικογένειας και δεν έχω ισχυρούς οικονομικούς προστάτες σ’ αυτήν την προσπάθεια. Πιστεύω μόνο στις δικές μου δυνάμεις και στη δική σας στήριξη.

Γεννήθηκα στο Μόναχο της Γερμανίας από γονείς Έλληνες μετανάστες, ο ένας από τον Άγιο Γεώργιο Μεσολογγίου και από Αιτωλικό ο άλλος. Γυρίσαμε με τους γονείς μου στο Αιτωλικό, και, στη συνέχεια, στην Αθήνα, όπου μένουμε με τα δυο μου αδέλφια και τη σύζυγο μου Μαρία Διγενή.
Ξεκίνησα την πολιτική μου δράση από τα μαθητικά μου χρόνια με το κόμμα της Ν.Δ. και, μέχρι σήμερα, αταλάντευτα και με συνέπεια, ευρίσκομαι στην πρώτη γραμμή των κοινωνικών της αγώνων, και ως αντιπολίτευση και ως Κυβέρνηση.
Επί σειρά ετών δραστηριοποιήθηκα στην ΟΝΝΕΔ και εξελέγην Γραμματέας Τοπικής Επιτροπής της, Πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Αθηνών, Μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και διορίστηκα από τον αρχηγό του κόμματος Κώστα Καραμανλή, μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου της ΟΝΝΕΔ, με συνεχή επιτυχή παρουσία και δράση.
Εις ότι αφορά το κόμμα, διετέλεσα Αναπληρωτής Γραμματέας των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, Τομεάρχης Οργανωτικού της Β’ Περιφέρειας Αθηνών και εξελέγην Αναπληρωτής Πρόεδρος της ΕΚΟ Εμπόρων της Ν.Δ.
Σ’ όλη αυτή την κομματική διαδρομή διαχειρίστηκα τις δυνατότητες που μου παρείχε το κόμμα, με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας και της χώρας, με συνέπεια, υψηλό αίσθημα ευθύνης, ενώ ουδέποτε χρησιμοποίησα τις κομματικές θέσεις μου για πλουτισμό η για βιοπορισμό.
Εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις και σπούδασα Οικονομικά και Διοίκηση επιχειρήσεων στην Αθήνα. Στην συνέχεια, έλαβα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Master στο Marketing από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου Middlesex.
Μόνος μου, με τις σπουδές μου, την εργατικότητα μου, τη συνέπεια στην αγορά και τις δικές μου δυνάμεις είμαι σήμερα επιχειρηματίας στον κλάδο των ειδών υγιεινής.
Από το βήμα τούτο το προεκλογικό, εκτιμώντας την πείρα και την νοημοσύνη σας από όλες τις εκλογές που προηγήθηκαν, σας δηλώνω ότι το μόνο το οποίο μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας και θα είμαι κοντά σας και μετά τις εκλογές, για να μπορώ από πρώτο χέρι να γνωρίζω τα προβλήματα σας και τις υποδείξεις σας και με ειλικρίνεια να προσπαθώ για την καλύτερη δυνατή λύση τους.
Δεν πιστεύω στις μεγάλες υποσχέσεις ούτε στις μαγικές λύσεις. Η πείρα μου αυτό με δίδαξε και εκτιμώ ότι και εσείς το ίδιο πιστεύετε.
Οι εκλογές αυτές είναι οι κρισιμότερες που γίνονται στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.
1. Γίνονται πρόωρα για να αποφευχθεί η τεράστια ζημιά στην οικονομία από τη μακρά προεκλογική περίοδο που εξήγγειλε η αξιωματική αντιπολίτευση και τις εκβίασε ότι δεν θα ψηφίσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το Μάρτιο του 2010.
2. Γίνονται εν μέσω μιας πρωτοφανούς παγκοσμίου οικονομικής κρίσης, η οποία απείλησε με κατάρρευση όλες τις οικονομίες του κόσμου. Η κρίση αυτή απειλεί και τη δική μας οικονομία και απαιτεί μετρά σωστά και σκληρά για την αντιμετώπιση τους.
Ευτυχώς για τη χώρα μας, η Κυβέρνηση είχε λάβει τα κατάλληλα μέτρα και οι δείκτες της οικονομίας μας, όπως ανεργία, πληθωρισμός, πραγματική οικονομία είναι πολύ καλύτεροι από τους δείκτες άλλων χωρών, οι οποίες αναγκάστηκαν να δώσουν πολλά εκατομμύρια ευρώ και δολάρια για να τους συγκρατήσουν.
3. Γίνονται πρόωρες, μέσα σε ένα κλίμα επικίνδυνου λαϊκισμού, ο οποίος τροφοδοτείται από την επί πολλούς μήνες σκανδαλολογία εις βάρος του πολιτικού κόσμου και δεν αφήνει περιθώρια στον πολίτη για νηφάλια, ψύχραιμη και σωστή σκέψη.
4. Η αξιωματική αντιπολίτευση με τον αρχηγό της, στην προσπάθεια να εκμεταλλευτεί τις δημοσκοπήσεις, τις οποίες διαμόρφωσε ο λαϊκισμός της σκανδαλολογίας, υπόσχεται με επικίνδυνη ανευθυνότητα τα πάντα σε όλους, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι για την έξοδο από την κρίση απαιτούνται μέτρα, τα οποία πρέπει να ληφθούν, έχοντας υπόψη τις αντίστοιχες δυνατότητες και πόρους της οικονομίας μας.
Καθήκον του πολιτικού είναι η ειλικρίνεια και η δημοσιοποίηση της αλήθειας την οποία γνωρίζει, για να μπορεί ο πολίτης να αποφασίζει νηφάλια και υπεύθυνα.
Είναι άδικο επίσης για κάθε πολιτική παράταξη να την ταυτίζουμε με τη συμπεριφορά μερικών στελεχών της, και να την καταδικάζουμε επειδή κάποιοι από ιδιοτέλεια ή από άλλη εξάρτηση δεν τίμησαν τις αρχές της.
Η πολιτική πρόταση της Ν.Δ. για τη νέα διακυβέρνηση της χώρας διατυπώθηκε το περασμένο Σάββατο στο Μεσολόγγι, από τον ίδιο τον εκφραστή της, τον Πρωθυπουργό, όπως και ο απολογισμός του σημαντικού έργου της Κυβέρνησης.
Οι συνάδελφοι μου συνυποψήφιοι, τους οποίους κατά καιρούς εμπιστευτήκατε με την ψήφο σας, θα σας κάνουν το δικό τους απολογισμό και θα τους κρίνετε.
Εγώ για πρώτη φορά ζητώ να με εμπιστευτείτε και στις λίγες μέρες που απομένουν μέχρι τις εκλογές δεν επαρκεί ο χρόνος, ώστε να έχετε ολοκληρωμένη άποψη για την πολιτική μου παρουσία .
Θα ήθελα να εκτιμήσετε την κομματική και επαγγελματική μου υπόσταση, τη συνέπεια μου και την ειλικρινή δέσμευση ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας.
Με εκτίμηση,
Νίκος Καραπάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια: