Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΚΟΡΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Η ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΟΤΣΩΝΗ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΒΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΚΩΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ



ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΩΗΝ  ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ME THN TOTE ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΓΙΝΕΙΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ.
ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΛΟΝΔΙΝΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ ΣΟΥ. ΑΛΙΜΟΝΟ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ . ΤΟ 30% ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ; ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ,  Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΕ ΑΝΑΜΕΝΕΙ!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΦΕΡΕΛΠΙΣ ΝΕΑ: " Όταν ήμουν στη Δευτέρα λυκείου το 2004, το σχολείο μου μας πήγε μια εκδρομή στο Λονδίνο, από την οποία και προφανώς δεν έλειψε η καθιερωμένη περιήγηση στο Βρετανικό μουσείο. Δεν ήταν και η καλύτερή μου - πολύ πιο ωραία πέρασα το βράδυ που είδαμε τον Tobey Maguire να μπαίνει σε ένα σινεμά στη Leicester Square για την πρεμιέρα του Seabiscuit.

Είχε έρθει και ο Σοφοκλής στην εκδρομή όμως οπότε δεν θυμάμαι να με πείραξε και πολύ. Έως τη στιγμή που μπήκαμε στην αίθουσα με τα μάρμαρα. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά ως έφηβη μου ήταν αρκετά δύσκολο να ενδιαφερθώ για ένα μάτσο αρχαίες πέτρες. Είχα ήδη περάσει τη μισή ζωή μου συνάμενη από γονείς και δασκάλους στα αρχαιολογικά μουσεία της επικράτειας και την άλλη μισή παπαγαλίζοντας μια ιστορία που ξεκινά κάπου στη κυκλαδική περίοδο και τελειώνει με την επανάσταση του 1821.

Ήθελα να δώ κάτι διαφορετικό, να μάθω κάτι καινούριο, και είχα και εκνευριστεί πολύ από το θέαμα των ένα, δύο χαζών καθηγητών και συμμαθητών που θρηνούσαν τα Ελγίνεια με μια περίλυπη έκφραση ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους. Πήρα λοιπόν το Σοφοκλή από το χέρι και την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια για την αίθουσα με τα Αιγυπτιακά εκθέματα.

Δεν ξέρω τι θα έκανα αν εκείνη την ημέρα με είχαν βάλει να ανοίξω τη γαλανόλευκη μες το μουσείο. Μπορεί και να είχα πεθάνει από την ντροπή μου. Δεν ξέρω όμως και τι να σκεφτώ για τους καθηγητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου που έπεισαν τους μαθητές τους ότι μια τέτοια πράξη αποτελεί κάτι αξιέπαινο και πάνω από όλα λογικό. Δεν ξέρω και πως να τους χαρακτηρίσω ακριβώς, αλλά τείνω προς το βλάκες με περικεφαλαία. "

Ηλέκτρα Κοτσώνη - www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: